Kompanija MPM je ove godine dostigla više od milion kvadrata komercijalnog prostora za koji pruža facility management usluge održavanja i upravljanja.
Poslujući sa više od 200 klijenata u 55 gradova širom Srbije, za samo tri godine, kompanija MPM je udvostručila broj objekata u svom portfoliju. Zahvaljujući razvoju i primeni in-house integrisane 360 platforme koja prati nekretninu kroz ceo njen životni ciklus, kompanija je izgradila bogatu listu referenci klijenata koja uključuje istaknuta imena iz različitih industrija: Nestle, Polimark, Somboled, Frikom, mrežu ekspozitura Credit Agricole banke, zatim Milšped, Moravacem, i ambasade Španije i Francuske u Beogradu.
“MPM kontinuirano unapređuje svoje usluge kroz primenu inovacija, sigurnosnih, bezbednosnih i ekoloških protokola prema evropskim i svetskim standardima. Sa više od 1500 visokoobučenih profesionalaca, temeljnim procedurama obezbeđujemo brzu i efikasnu realizaciju na terenu, dok uporedo optimizujemo operativne troškove,” kaže Tamara Simić, direktor facility management sektora.
MPM se bavi razvojem, upravljanjem i održavanjem kancelarijskih, industrijskih i maloprodajnih objekata. U segmentu održavanja nekretnina, pruža sveobuhvatna integrisana rešenja, ali i pojedinačne usluge higijenskog i tehničkog održavanja, recepcije, obezbeđenja, održavanja zelenih površina i zimske službe.